Home » Cases » Zabra Real Estate
Zabra Real Estate is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in het projectontwikkeling van appartementen, woningen en kmo- en retailprojecten, in Vlaanderen en in Brussel. In een sterk concurrerende sector is het belangrijk om snel de juiste eigenaars te vinden voor elke nieuwe woonunit binnen een project. In de online wereld wensen ze dus zoveel mogelijk leads te gaan aantrekken via online marketing.
Onze aanpak bestond eruit om geïnteresseerden via Facebook en Google Ads op de projectpagina te krijgen, waar ze een informatieformulier invullen en vervolgens via marketing automation verder geïnformeerd worden over het project. Ontwerpia trekt intussen al meerdere jaren de digitale lead generation voor Zabra Real Estate. We ontwikkelen meertalige campagnes via Google Ads en Facebook advertising, voor hun belangrijkste immoprojecten. De campagnes zijn doelgericht en modulair in functie van diverse thema’s.
Voor Zabra Real Estate zetten we in op lead generation via digitale kanalen: Google en Facebook ads. Wanneer leads zich inschrijven op de website start een e-mail marketing automatisation, waarbij ze via een e-mail meer informatie krijgen over hun project, de ligging en architectuur. De campagnes zijn automatisch gekoppeld met hun CRM, waardoor ze eenvoudig kunnen opvolgen wie de automation heeft doorlopen, en klaar is voor een verder gesprek met het salesteam. Meten blijft weten, dus krijgt Zabra Real Estate maandelijks update. Een volledige dashboard rapportering, met daarin een overzicht van de voornaamste KPI’s per project.
Zabra Real Estate en Ontwerpia: wanneer een vlotte samenwerking leidt tot een succesverhaal!
Leads
+2800
Websitebezoekers
+100k
Behaalde doelen
+10k